الخميس، 2 سبتمبر 2010

الغاء المدونة

السلام عليكم ورحمة الله 
انا عايزة ألغي المدونة زي ما انتو شايفين مفيش حد بيدي تعليق خالص غير اجمل بنت هي MIMIMOIMEME محدش تاني بيكتب تعليقات يلا انا هلغيها و اريح نفسي خالص انا يئست و اخر مرة هتلاقو موضوع في المدونة و اشوف بئة التعليق علي هذه الموضوع انا زعلانة مووووووووووووووووووت 



هناك 5 تعليقات:

  1. لا بليز المدونة حلو كتير

    ردحذف
  2. ما هي حلوة يا جميل عشان انتي دخلتي فيها و بتكتيبي تعليقات انا ممكن ارجع تاني اكتب فيها بس بليز قولي للبنات يشتركو في المدونة بتاعتي و اكتبي الموضوع ان خما يشتركو في النادي بتاعك

    ردحذف
  3. لالا لا تلغي المدونة المدونة مرة حلوة والله مرةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة حلوة وانت كمان
    بدي منك طاب واذا بتحبي تعليقاتنا بليززز بليزززززز لا تلغي المدونة حتى كل الاشياء المجانية الي فيها والاخبار كمان بفرحوني انا صحيح ما علقت على اي موضوع لأني ما كنت بعرف هي المدونات من قبل واذا لغيتي المدونة انا ما رح استطيع الاشتراك

    ردحذف
  4. مدونة روعة
    بس عندي طلب حابة صير كاتبة

    ردحذف
  5. لا مو حرام عليكي انتي تحرمي البنات علشان خاطرهم بس

    ردحذف